Příprava na pohovor
-
Renata Šimonová
Jakým stylem učíš?
Takovým, který Vám bude nejlépe vyhovovat. Určitě se ale připravte na zápřah pro hlasivky – mluvení se v našich lekcích nemáte šanci vyhnout! A ano, občas na Vás vystřelím otázku, která nebyla v plánu – příprava pro život, no ne? Vždy jsou ale nejdůležitější Vaše cíle, potřeby a to, abyste se neustále posouvali vpřed. Snažím se učit tak, abyste se na konci každé hodiny těšili na tu další.
-
Suzie Delgado
Jakým stylem učíš?
I teach without course books and with a smile. Your language needs and learning preferences determine what materials we will use. I want both of us to have a good time in the lesson so that we can both leave feeling good about it.If you are looking to grow in your language learning, I will help determine your language goals and suggest different ways they can be achieved. Together, we will figure what works best for YOU and how you can best surround yourself with English so that you fall in love with the process of learning the language and see it as fun rather than hard work.
If, however, you need short-term preparation for a job interview, an important presentation or a meeting, or you just need an email writing boost, we will get straight to the point, making sure you’ll get all the language you will need and we’ll practice the necessary skills.
I will make sure that all the lesson materials, new vocabulary and pronunciation is in a shared Google document so your learning is organised and accessible whenever you need to review it.
-
Kateřina Pecinová
Jakým stylem učíš?Každá moje lekce je připravena tak, aby seděla studentovým požadavkům a zájmům. Baví mne vytvářet hodiny zaměřené na různé oblasti (právo, automotive, globální problémy, finance, seberozvoj), přípravy na Cambridge zkoušky (B1 Preliminary, B2 First, C1 Advanced) nebo na pracovní pohovory.
V hodinách ráda používám autentické materiály (TED talks, Youtube videa, podcasty). Snažím se, aby pro studenta byla angličtina prostředkem k tomu, naučit se něco nového.
Mám koučovací výcvik, který mne naučil se dobře ptát a tím studenta povzbuzuji v mluvení. Záleží mi na tom, aby se student při svém projevu v angličtině cítili pohodlně a proto nejdříve pracuji na odbourání strachu z mluvení a až poté se zaměřujeme na podmínkové věty nebo předpřítomný čas.
-
Alena Holubová
Jakým stylem učíš?
Radostně! Věřím tomu, že člověk se dokáže něco opravdu naučit pouze tehdy, když ho to baví a cítí vnitřní uspokojení. Proto se snažím své studenty nakazit radostí z učení a najít pro ně tu pravou cestu, jak se v angličtině zlepšit. Lekce vedu co nejvíce prakticky, protože mluvit se dá naučit jenom mluvením, poslouchat jenom posloucháním a psát jenom psaním. Ráda připravuji pro své studenty modelové situace, aby získali jistotu a sebevědomí. Všechno probíhá nenásilnou konverzační metodou s využitím různých nástrojů, které online svět nabízí.
-
Zuzana Strnadová
Poslední volné termíny.
Lektorka také přijímá přihlášky na Letní Konverzační Miniskupinky.
Jakým stylem učíš?
V uvolněné atmosféře, s humorem a trpělivostí.
Lekce jsou převážně konverzační, ale mohou být i více gramatické a fonetické (výslovnost),
je-li to přání studenta.Při konverzaci zjistíme, co je ještě potřeba vylepšit a podle toho se posouváme vpřed.
Naši kroniku spolupráce tvoří Google dokument, kam zapisujeme vše co je potřeba (slovíčka, výslovnost, gramatiku, odkazy, úkoly apod.).
Domácí úkoly jsou jiné než ty školní – kreativní i záludné.Učebnice nepoužívám, ale využívám různých cvičebnic, které slouží spíš jako domácí úkol.
Nemůže-li se student lekce zúčastnit, obdrží lekci digitální.Nejčastěji jde o práci s textem, slovíčky nebo videem.
V hodinách převládá mluvení, a tímto způsobem vyvážíme misky vah a udržíme pravidelnost. -
Olga Voltrová
Jakým stylem učíš?
Lekce vždy přizpůsobím vašim cílům, potřebám a zájmům. Budeme především hodně mluvit, protože v přirozené konverzaci se nejvíc ukáže, na čem je potřeba ještě zapracovat. Pomohu vám překonat strach a obavy, které vám brání angličtinu aktivně používat. Zároveň vám ukážu způsoby, jak se učit i mimo lekce, protože bez toho není možný rychlý pokrok. Pomohu vám spojit si angličtinu s tím, co vás baví a ukážu vám, jak ji nenásilně zařadit do každodenního života.
-
Adéla Peguerová
Jakým stylem učíš?
Učím konverzací, protože pevně věřím, že se jen mluvením a obklopením se angličtinou studenti nejlépe naučí plynule a pohodově komunikovat a ovládat tak lépe i gramatiku. Se studenty si celou lekci anglicky povídáme a diskutujeme na různá témata. Usiluji o to, aby velkou většinu tohoto povídání činili sami studenti. Používám na to spoustu technických nástrojů. Bavíme se o tom, co potřebují a co je zajímá a baví. Chybky, důležité krůčky k plynulosti a pokroku jsou v našich lekcích velmi vítané. Bereme je s lehkostí, nadhledem a slouží nám jako skvělý podnět k hlubšímu procvičení. Učíme se spolu také nová slovíčka, idiomy a fráze, ale také jak se je nejlépe učit a dlouhodobě zapamatovat. Nezapomínáme také na vybroušení výslovnosti. Nečekejte ode mě žádné osnovy, lámání si hlavy nad gramatikou či práci s učebnicemi stránku po stránce. Své studenty vedu k samostatnosti a dosažení jejich vytoužených cílů. -
Iva Paráková
Jakým stylem učíš?
Snažím se vás dovést k cíli tou správnou cestou. Není totiž jenom jedna. Ukážu vám, jak můžete s jazykem pracovat a zodpovím vám všechny otázky “Proč to tak je?”
Nepoužívám klasickou učebnici, pracuji s autentickými materiály ušitými na míru.Co na lekcích děláte vy?
Rozvíjíte své komunikační dovednosti a konverzujete.
Mluvíte o svých projektech, přípravujete se na jednání či prezentaci.
Zkoušíte si modelové situace.
Půjčujete si auto, ubytováváte se v zahraničí, řešíte reklamace.
Rozšiřujete si slovní zásobu.
Posloucháte zajímavé podcasty či videa, pracujete se současnou angličtinou.
Dostáváte zpětnou vazbu, víte o svých silných i slabých stránkách.Naučím vás nebát se mluvit, nebát se prezentovat, umět vyjednávat.
Vyjádřit se v angličtině stejně dobře jako v češtině. -
Karoline Růžičková
Jakým stylem učíš?
Můj styl výuky je zaměřený na studenta a dává mu hlas, možnost volby a samostatnost, aby sám převzal kontrolu nad svým vlastním učením. Každý student má své vlastní cíle a schopnosti a tak společně vytváříme plán výuky, který ho bude bavit a posouvat dál. -
Jana Čtveráčková
Jakým stylem učíš?
Přátelsky. Výuka mě baví a pro studenty chci totéž! Úspěch se pak dostaví mnohem rychleji. Není důvod, aby vás angličtina trápila a vy ji za trest trápili na oplátku.
Vždy se flexibilně a zároveň profesionálně přizpůsobím stylu, který vám vyhovuje.
Miluju humor a ráda ho zapojuju do výuky. Popovídám si s vámi třeba o psech, Norsku nebo knížkách… ale hlavně o tom, co zajímá vás – už se těším! -
Eva Bystričanová
Kapacita lektorky momentálně plně obsazena
Jakým stylem učíš?
V angličtině tomu říkáme „personalized learning“, což v praxi znamená, že výuka je maximálně zaměřena a přizpůsobena studentovi – jeho potřebám, zájmům, cílům a prostředí, ve kterém angličtinu běžně používá. Další mojí prioritou je kvalita, ne kvantita. Pro každého studenta se snažím připravovat kvalitní lekce na míru, ve kterých efektivně pracujeme na plno.Postupně si vytvoříme systém, ve kterém si budeme společně vést přehled výuky a učiva, budeme pravidelně opakovat slovíčka a všechno co je potřeba. Kromě samotné výuky studentům rada doporučím tipy a triky jak na zlepšení pracovat i mimo lekce.
Vážím si každého studenta, který se rozhodne zlepšovat a trávit svůj volný čas vzděláváním. Věřím, že je to dobrý základ pro naši vzájemnou spolupráci.
Vyučuji online nebo osobně v mé učebně v centru Brna.
Více se dozvíte v úvodní lekci zdarma.
-
Hana Viansová
Kapacita lektorky momentálně plně obsazena
Jakým stylem učíš?
Učím hodně konverzačně a většinu času mluví student. Pokud student souhlasí, dávám hodně poslechových úkolů a s tématem pak pracujeme v další hodině. Gramatiku nezanedbáváme, ale učím ji převážně mluvenou formou.Pokud dává student přednost tradičnějším metodám, můžeme používat i ty.
-
Helena Flámová
Kapacita lektorky momentálně plně obsazena
Od Ledna volné termíny pro individuálního výuku v dopoledních hodinách.
Jakým stylem učíš?
Základem je pro mě vztah s člověkem, se kterým pracuju. Zajímám se o to, co ho baví, jakou má práci, o čem sní. Na základě toho, co mi o sobě klient prozradí, mu individuálně připravím lekci. Na začátku každé lekce si shrneme, co jsme dělali minule, navážeme. Poslechy, četbu a gramatická cvičení nechávám klientovi na doma, během lekce se věnujeme konverzaci, vysvětlení nové látky a doladění nejasností. Svůj výukový styl vnímám jako variantu toho, čemu se říká v mezilidských vztazích „respektující“ styl. -
Jamie Faulkner
Kapacita lektora momentálně plně obsazena
Jakým stylem učíš?
I create an easy, conversational environment for students to learn English from a British native. My aim is for students to speak for 70% of our time together, ensuring you have a voice in the virtual classroom and an opportunity to meet your goals.I Will provide learning materials such as videos, audio, texts and other exercises to sharpen your skills. I adapt to your needs and the style required.
-
Jitka Marešová
Kapacita lektorky momentálně plně obsazena
Jakým stylem učíš?
Představ si, že si jdeš popovídat s kamarádkou o tématech, která Tě baví a zajímají. Mohou to být i témata pracovní a profesní – i formální zaměření jde trénovat neformálně. Přitom budu dávat pozor na Tvou výslovnost, gramatiku i slovíčka a poradím Ti, jak to můžeš říct správně nebo jinak.
-
Kateřina Lu
Kapacita lektorky momentálně plně obsazena
Jakým stylem učíš?
Jsem tu pro VÁS. Každý student je jiný, každý člověk je báječně unikátní. Společně najdeme způsob učení, který vyhovuje Vám.
Ráda se s Vámi podělím o moje dlouholeté zkušenosti ze života v USA. Přiblížím Vám nejen angličtinu, ale i americkou kulturu.
Moje lekce nabízejí rovnováhu mezi strukturou a zábavou. Občas určitě dostanete domácí úkol, uděláme i nějaký dril, nebo i kvíz.
Hlavně – jsem veselý člověk a učení se se mnou je plné energie a nikdy není nudné. V hodinách udržuji pohodovou, kreativní a uvolněnou atmosféru.
Ráda používám kombinaci her, humoru a aktivit, hlubokých diskusí, (nebo možná ne tak hlubokých), ale v každém případě budete mluvit a povídat a rozmlouvat a hovořit a vůbec.
Těším se brzy na viděnou! -
Kristýna Odložilová
Kapacita lektorky momentálně plně obsazena
Odbouráme strach z mluvení? Věční začátečníci a mírně pokročilí studenti, welcome here 🙂
Jakým stylem učíš?
Snažím se výuku vést přátelskou a zábavnou formou, aby se student cítil co nejvíc v pohodě a zároveň si z hodiny odnesl co nejvíc… -
Kristýna Tomášová
Kapacita lektorky momentálně plně obsazena
Jakým stylem učíš?
Základem mých hodin je především konverzace. Se studentem si povídáme a tím procvičujeme gramatiku a slovní zásobu v kontextu. Mluvený projev studenta nám krásně ukáže, na čem student potřebuje zapracovat a co mu naopak skvěle jde. Tím si vytvoříme plán pro naši další hodinu. Mimo to vždy chci, aby mi studenti sami říkali, co je baví a co by chtěli probrat v následujících lekcích. Věřím, že angličtina musí mé studenty bavit, aby se ji opravdu naučili. Mé lekce jsou plné smíchu, přátelské konverzace a uvolněné atmosféry, kdy se nebojíte dělat chyby, ale naopak se z nich moc hezky učíte. -
Michael Griggs
Kapacita lektora momentálně plně obsazena
Jakým stylem učíš?
I prepare student-based material, with a strong focus on creating opportunities for the student to speak as much as possible in each lesson. This is supported by listening, reading and writing tasks which are optionally undertaken at home, in readiness for the following online lesson.I offer patience, enthusiasm, excellent knowledge of the English language (as a native teacher from the United Kingdom), and a typically British sense of humour!
-
Nikol Dorožalová
Kapacita lektorky momentálně plně obsazena
Jakým stylem učíš?
Konverzační metodou.
Věřím, že správná kombinace konverzace, drilu, humoru a důslednosti vede k rychlému startu, pevným základům, k pohotovosti, zdravé sebejistotě a schopnosti poradit si v každé komunikační situaci.
V praxi to znamená, že kostrou hodiny je vždy konverzace (ta nejlépe ukáže, na čem je třeba zapracovat – akutní věci řešíme se studentem hned, jiné zařazujeme do tematického plánu). Učebnicová cvičení, hry a písničky jsou pro mě ve výuce spíš nástrojem, než cílem, převažují praktické věci (hodně mluvení, hodně práce s poslechy a zařazování textů odpovídajících profesnímu zaměření studenta).
Zobrazen 1. – 20. z 24 výsledků